Justin Noveller

Alla inlägg den 25 december 2013

Av biebsnoveller - 25 december 2013 05:03

Tiden gick så snabbt, om en timme ska jag åka hem för att packa så att jag kan åka till Pattie och Justin.

Tänk om det bara är Pattie som kommer vara hemma då? Justin reser antagligen mycket pågrundav sitt jobb. Om jag bara behöver bo med Pattie har jag ju inget att oroa mig för.

 

När jag sätter mig i bilen för att åka hem börjar det pirra i magen. Om Justin är där kommer det här bli tre hemska veckor. Eller kan vi bli vänner igen? eller kommer han kasta ut mig på gatan? De sista förslaget verkar troligast.

Jag saktar in med bilen när jag ser mitt hus parkerar på uppfarten. 

Jag behöver packa ganska mycket kläder, Danskläder (eftersom jag fortfarande kommer behöva gå i skolan), Vardagskläder, badkläder och sovkläder. När jag fått in allt i bilen kör jag än en gång ut på motorvägen påväg till Justins barndomshem.

Klumpen i magen blir större och större för varje hus jag paserar. När jag ser de välbekanta huset bara några meter bort, försöker jag köra så långsamt som möjligt så att jag inte ska behöva möta dom dom nu. Men när jag kollar in i huset från bilrutan ser jag att Pattie står och kollar på mig, hon måste tro att jag är helt galen..kör en meter i timmen. Hon ler stort mot mig när jag parkerar bilen på uppfarten. Sakta kliver jag ur bilen och kramar om henne när hon kommer för att hjälpa mig att bära in alla mina grejer i huset. 

"Du kan lägga in dina grejer i rummet föst till vänster på övervåningen" Säger hon efter yttligare några kramar. 

Dom har bytt inredning helt och hållet, men huset är fortfarande lika litet och trångt.

Rummet har en dubbelsäng, en garderob och en byrå. Jag tänkte först ta gareroben, en den var redan full med kläder. Jag ville gärna dusha eftersom jag inte hade gjort det efter när jag gick hem och packade, men det fick jag göra senare när jag fått i ordning på mina kläder. 

'Jag har inte sätt Justin än så länge, det måste ju vara ett bra täcken' tänker jag och lägger in de sista plaggen i byrån. Efter att jag har packet upp tog jag in min sminkväska och shampoo in i badrummet som hör till sovrummet.

Just när jag går ut genom badrummsdörren hör jag en dörr stängas nerifrån och pratande röster. Jag går närmare dörren för att höra vad dom säger, men spriger sedan bort från dörren när jag hör någon gå upp för trappan.

Bara något ögonblick senare öppnas dörren av en kille i vita mjukisbyxor och röd tröja. Han har gyllenbrunt hår och bruna ögon. Justin.


  
Han stirrar häpet på mig i några sekunder och går sedan närmare mig så att det bara är en meter mellan oss.

"Det där är min sida av sängen" säger han och pekar på platsen som jag sitter på. Jag suckar drakatiskt och sätter mig sedan på andra sidan av sängen. han böjer sig ner och borstar med handen på platsen där jag suttit, sen lägger han sig ner och tar upp mobilen ur fickan. 

Efter några minuter med pinsam tystnad reser jag mig upp och går in i badrumet. "Jag tar en dusch" säger jag till Justin, men han svarar såklart inte. Jag stänger igen dörren bakom mig och tar sedan av mig kläderna.

Ska han hålla på såhär i tre veckor?


Jag sappnar genast av pga vattnet och smörjer in håret med shampoo. Efter några minuter öppnas badrummsdörren men eftersom glaset mellan duschen och resten av badrummet är dimmigt så ser jag inte vem det är.

"Hallå?" frågar jag och stänger av vattnet lite. "Hallå" svarar Justin och hoppar sedan in i duschen med mig. 

"Va fan gör du?" frågar jag när han drar upp vattnet igen. Han ler sexigt och tar sedan ett seg närmare mig så att våra kroppar nuddas. Han pressar sin över kropp närmare min så att min rygg är mot väggen och min framsida är mot honom. Han stirrar in i ina ögon och ett ögonblick tror jag att han ska kyssa mig men istälett räcker han upp sin arm åvanför mitt huvud och tar Duschkrämen som står på den lilla 'hyllan' åvanför oss. 

Han smörjer sedan in sig och jag kan inte låta bli att titta. Jag vet inte vad jag ska göra, Jag står fortfarande mot väggen och tar jag några steg framåt så krockar jag med Justin.

"Vill du ha?" frågar han och räcker fram sin hand som är full med Schampoo."Nej tack" svarar jag och försöker täcka mina bröst med armarna. "Säkert? Jag kan hjälpa dig om du vill?" frågar han och ler. "Jag är säker" säger jag och skrattar lite. Han gör desamma och räcker mig sedan schampoo flaskan.

"Kan du hjälpa mig?" Frågar han och skratar lite blygt. 


Komntera gärna!!

Presentation


Hate or Love?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fallen Ros


Ovido - Quiz & Flashcards