Justin Noveller

Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Hate or Love? - Kapitel 3

Av biebsnoveller - 28 december 2013 16:00

Det känns så konstigt, att jag står i duschen och shampoonerar hans hår. Men ändå inte pinsammt att han ser mig naken, det har han gjort förut för flera år sedan. Vi känner ju inte varandra. 

 

När vi båda stiger ur duschen räcker Justin mig en handuk och virar en egen långt ner på midjan, som gör så att man kan se hans vältränade mage och V-linjer. Efteråt Justin in i sin garderob och jag tar pfram ett par mjukisbyxor och tröja. Justin kommer ut ur garderoben några minuter senare iklädd svarta läder byxor och en svart t-shirt. Utan en ända blick mot mig går han ut ur rummet och stänger dörren bakom sig. Han är så konstig, ena sekunder duschar vi tllsammans och den andra låtsas han att jag inte finns. Jag ska just klä på mig me då ringer min mobil. 

"Emily! varför sa du inte att du var hos Justin!? Jag bor ju bara några minuter bort med bil!" säger en röst i telefonen som jag alltid känner igen. "Hej Ryan! Jag kom för några timmar sedan, har bara hunnit packa upp" säger jag. Ryan och jag har varit kompisar i flera år, det är En av Justin's bästa kompisar och även om jag och Justin inte pratat med varandra alls så har jag haft bra kontakt med Ryan. 

"Aha, Ska du göra något senare ikväll?" frågar han. 

"Nej hurså?" svarar jag.

"Kom hem till mig då. Jag och Chaz bor ju ihop nu, jag tror att han skulle ha några kompisar över men vi kan alltid vara i mitt rum" Säger han.

"Gymt, Skicka adressen så kommer jag över ikväll" säger jag och skrattar lite.

"Yepp, ses då. ta med dig lite sprit" säger han och och skrattar lie han också innan han lägger på.

 

Jag kan ju inte gå dit i mjukisbyxor så isället tar jag på ett par shorts, svarta 'boots, guld halsband ocharmband, svart magtröja och en militär jacka. 

Style

Jag tar på enkelt smink, rött läppstift från Mac och lockar håret. 

När jag är klar går jag ner för trappan, Pattie står och lagar mat medans Justin dukar. "Vill du äta med oss eller ska du ut någonstans?" Frågar Pattie vänligt och ler. 

"Jag ska till en kompis senare men jag äter gärna med er innan, om det är okej för Justin" Svarar jag och kollar på Justin. "Visst" mumlar han och går ut ur köket. 

Jag hjälper Pattie med maten och sedan ställer hon fram de på matbordet. "Kan du gå upp och hämta Justin?" frågar hon och stänger av spisplattan. "Självklart" svarar jag och går ut från de lilla köket och upp för trappan för att hitta justin.

"Justin?" ropar jag och går in i vårt sovrum, han står ute på balkongen bredvid sängen. Jag öppnar försiktigt dörren och går ut bredvid honom. "Maten är klar" säger jag när han vänder sig om och kollar på mig. Han är till och med snyggare här ute i mörkret än vad han va förut. Inte förän nu märker jag att hans arm är full med tatueringar,dom ser perfecta ut med hans klädstil. Jag har alltid älskat tatueringar men jag har aldrig fast mig vid någons tatueringar på dehär sättet. "Gillar du dom?" frågar han och le flörtigt när han märker at jag stirrar.

"När skaffade du dom?" frågar jag och rör med fingertopparna över hans arm. 

"många är från de senaste månaderna, och vissa är från förra året och så" svarar han och tittar på mig medans jag 'studerar' hans arm. "Jag har också tatueringar" säger jag och titta upp på honom. Jag har inte märkt hur nära vi står förän nu, men jag vill inte backa. "Visa då" viskar han bara några centimeter från mitt ansikte och kollar mig i ögonen. "Någon annan gång kanske" viskar jag och går in i sovrummet och ner för trappan. Jag sätter mig mitt emot Pattie och börjar äta. Justin kommer ner och sätter sig bredvid mig efter några minuter. 

"Så Emily, din mamma sa att du hade börjat i Edison's Dance academy?" Frågar Pattie och häller upp vin i sitt glas. 

"Ja, jag började där förra året" svarar jag och tar en tugga av lasangen.

"Jag visste inte at du kunde dansa?" säger Justin, "Du har kroppen för det däremot" tillägger han sedan och ler.

"Pff Tack" säger jag och skrattar. Justin ler stort och fortsätter sedan äta med ett leende på läpparna.

<3!

Jag kollar upp på Pattie, hon höjeer ögonbrynen och ler hemligt. "Har jag misat något?" frågar hon och kollar på oss. Vi båda börjar fnittra och kollar ner i marken. "Justin?" frågar Pattie och höjer på ögonbrynen igen. 

"Vi duschade tillsammans förut" svarar han tyst och blir helt röd i ansiktet. 

"JUSTIN!?" skriker jag och slår honom på armen. "Men vad!? det var ju inget annat som hände, eller hur?" säger han och skrattar. "Oh my god" säger jag och gömmer ansiktet i händerna. Pattie går ifrån bordet och går ut till hallen och kommer sedan tilbaka med sin väska. Hon tar upp sin plånbok och tar upp några silvriga kondomer och ger dom till Justin. Han blir knallröd i ansiktet och jag får hålla händerna för munnen för att inte börja gapskratta. 

"Men mamma inget hände" säger justin och är fortfarande knallröd i ansiktet.

"Om ni ska göra sånt tilsammans tycker jag att ni ska andväna skydd, men det är helt okej att ni gillar att göra sånt..." säger hon och blinkar innan hon tar bort sin tallrik och lämnar rummet. 

Jag fortsätter skratta och lägger mig ner på golvet. "Hahahahhaahhahaah" skrattar jag och håller händerna på magen. Justin sätter sig på golvet bredvid mig. "Emily sluta skratta! min mamma hade kondomer i sin plånbok!! vafan ska de betyda!?" säger han och får mig att skratta ännu mer. När jag äntlien kan sluta skratta sätter jag mig upp och märker att Justin sittar och ler mot mig. "Jag gillar att se dig glad" säger han och får mig att le stort. 

Bieber ♡


#swag #justin #bieber #justinbieber #novell #noveller #fanfiction #biebs #baby #smile #happy #lilly #collins #lillycollin #emily #lasange #teenfiction #fan #believe #belieber #blogg #läs #kapitel3 #pattie #jeremy #selena #proud #boyfriend "girlfriend #ryan #chaz

 
 
Ingen bild

Anna Bieber

28 december 2013 21:10

DU SKRIVER SÅ BRA TACK FÖR ATT DU SKREV MER!

 
Ingen bild

Sandra

29 december 2013 00:08

Åh vad spännande! Skriv mer snälla!!

 
Ingen bild

Julia

29 december 2013 21:22

Snälla gör så att dom blir ihoooopD: Älskar deeen!

 
Ingen bild

Amanda

2 februari 2014 22:20

SÅ bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av biebsnoveller - 25 december 2013 05:03

Tiden gick så snabbt, om en timme ska jag åka hem för att packa så att jag kan åka till Pattie och Justin. Tänk om det bara är Pattie som kommer vara hemma då? Justin reser antagligen mycket pågrundav sitt jobb. Om jag bara behöver bo med Pattie ha...

Av biebsnoveller - 17 december 2013 02:30

"Emily! Vakna!" Hör jag en panikslagen röst ropa bredvid mig. Hon fortsätter ropa åt mig men jag är för trött för att lyssna.  "Emily Holm! Vakna genast!" Ropar mamma igen.  "Men vad är det!?" frågar jag irriterat när min mamma drar av mig täcket...

Av biebsnoveller - 17 december 2013 00:01

Hate or Love? handlar om 18 åriga Emily som är populär bland både killarna och tjejerna i sin skola 'Edison's Dance academy'. Hon bor ensam i ett stort hus med sin mamma Stephanie, henns pappa hade jobbat på FBI men blev skuten och därför gick alla h...

Presentation


Hate or Love?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fallen Ros


Ovido - Quiz & Flashcards